آخرین اخبار
۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸
بازدید:۴۶۱
صد آنلاین | مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از پیدا شدن جسد پسر ۱۷ ساله غرق شده در رودخانه کارون پس از ۴۶ ساعت عملیات جست‌وجو خبر داد.
کد خبر : ۳۴۱۳۲

به گزارش صد آنلاین ، ابراهیم قنبری  اظهار کرد: ساعت ۱۹ روز یکشنبه گزارش غرق شدن یک پسر ۱۷ ساله در رودخانه کارون اهواز (مقطع پارک قوری) به فرماندهی عملیات و واحد غریق نجات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اعلام شد؛ پدر همراه با سه فرزند پسر برای شنا به رودخانه مراجعه کرده و ۲ پسر دیگر توسط پدر نجات داده شدند ولی این پسر ۱۷ ساله غرق شده بود.

 

 

 


وی خبر داد: غواصان غریق نجات بلافاصله پس از دریافت گزارش در محل حاضر و امروز با گذشت ۴۶ ساعت از عملیات جست‌وجوی نجات غریق جسد این پسر در نزدیکی روستای جنگیه کوت عبدالله پیدا شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به حضور خود در محل جست‌وجوی واحد غریق نجات این سازمان بیان کرد: از تمامی شهروندان اهوازی درخواست داریم که با توجه به لایروبی شدن بخشی از رودخانه کارون از شنا در این رودخانه جدا خودداری کنند چون جریان آب به درستی مشخص نیست و تبعات جبران‌ناپذیری برای آنها دارد.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها